A week later - Reisverslag uit Wirth, Verenigde Staten van Roos Coenen - WaarBenJij.nu A week later - Reisverslag uit Wirth, Verenigde Staten van Roos Coenen - WaarBenJij.nu

A week later

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Roos

07 Juni 2017 | Verenigde Staten, Wirth

Zo, we zijn al weer een weekje verder en t begint een beetje te wennen allemaal. De routine zit er aardig goed in en alles loopt goed. Het eten is heerlijk en het weer is cool. Alhoewel de wekker elke dag om 6.30 a.m ( mijn tijd ) gaat. Morning barn is best relaxed, dat doe ik elke morgen. We halen alle paarden binnen, geven ze eten, en gaan dan poetsen. Daarna lekker ontbijten en dan gaan we meestal rijden. Gisteren heb ik weer 4 paarden gereden. We zijn daarna met zn alle On trail ( buitenrit ) geweest en dat is heerlijk. De natuur is zo mooi en zo rustig. Vanochtend zijn we ook op trail geweest. We hebben 3 herten gezien en een wasbeer, dat was zo cool. Never seen one before. We hebben net lunch gehad en gaan zo weer rijden.
Eergisteren zijn er 25/30'mensen aangekomen, het is dus nu opeens heel druk. Wel leuk, maar druk. Eerst waren we maar met zn 20e en was alles erg rustig en had je altijd staffhouse voor jezelf, nu niet meer. Het eten is er ook iets minder op geworden maaaar dat is allemaal niet erg! Er zijn veel nieuwkomers maar ook een aantal returners.
Volgende week gaan we naar de spring wei en zwemmen met de paarden! Cant wait. Helaas is het nu weer tijd om naar de paarden te gaan!
See ya

• 08 Juni 2017 - 07:38

Anke:

Geweldig om te horen!! Je Amerikaanse accent is upcomming

• 08 Juni 2017 - 13:58

Marielle:

Lieve Roos, het is een genot om jouw verslag te lezen. Krijg zo weer zin om te gaan rijden. Veel plezier en genieten nog!

• 12 Juni 2017 - 07:53

Anke:

Vertel wat over het rijden in de rivier, dat zag er zo filmachtig uit!!