General 1 - Reisverslag uit Wirth, Verenigde Staten van Roos Coenen - WaarBenJij.nu General 1 - Reisverslag uit Wirth, Verenigde Staten van Roos Coenen - WaarBenJij.nu

General 1

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Roos

07 Juli 2017 | Verenigde Staten, Wirth

Week 2 of general session 1

Pfoe, wat een week. Druk druk druk. Maar erg gezellig. Gelukkig heb je altijd mensen die dat verpesten. Maargoed dat negeren we nu ff. Eerst, 4th of july was geweldig, ik heb onwijs genoten en het was zo gezellig!
De dag begon met de wekker om 6.30 om zsm om te kleden in je outfit en naar de barn te gaan. Paarden versieren!!! Met een groep van 14 gingen we de kiddos wakker maken in de ochtend.
Oke voordat ik verder ga, ik zat in de badkamer toen ik dit schreef sn opeens hoorde ik een knal, keihard. Dacht Huh wtf gebeurd er? Ik hoorde een cabin lachen en toen een schreeuw en dacht dit is niet goed. Ik schoot de badkamer uit en ging kijken wat er aan de hand was, er werd ; ' COUNSELORS COME HERE, COUNSELOOOOOOOOOOOOOORS' geroepen en ik schreeuwde terug. Er was een bunkbed omgekieperd met 2 kinderen eronder , ik schrok me rot. Een kind had haar arm tussen een trunk en t bed gekregen en schreeuwde van de pijn. Ik was alleen en dat was creapy dus ik zei dat ze moesten wachten en ik rende naar de infirmary. Stress want de nurse was er niet en ik moest de radio gebruiken. Zodra ze hoorde welke unit en welke cabin het was waren ze er binnen No time. Al bij al maken ze het goed maar dat moment Pfoe.
Back to 4th of july. We gingen dus met de paarden langs elke unit en t was zo'n gave ervaring, alle kinderen juichte en waren blij. De foto's staan op Facebook

  • 07 Juli 2017 - 09:10

    Marielle:

    Och Roos, dat was wel ff schrikken. Je hebt goed gehandeld en je hoofd cool gehouden. 4 July is wel bijzonder om mee te maken denk ik. Nou nog héél veel plezier en genieten.

  • 07 Juli 2017 - 09:11

    Marielle:

    Och Roos, dat was wel ff schrikken. Je hebt goed gehandeld en je hoofd cool gehouden. 4 July is wel bijzonder om mee te maken denk ik. Nou nog héél veel plezier en genieten.

  • 07 Juli 2017 - 09:11

    Marielle:

    Och Roos, dat was wel ff schrikken. Je hebt goed gehandeld en je hoofd cool gehouden. 4 July is wel bijzonder om mee te maken denk ik. Nou nog héél veel plezier en genieten.

  • 07 Juli 2017 - 09:18

    Mama:

    goed gehandeld schatje! ben trots op je! xxxx

  • 20 Juli 2017 - 23:13

    Ellen:

    Jeetje Roos! Dat is schrikken! Phoeh! Goed gehandeld!


    Geniet nog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Wirth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2017

Duurde ff :)

07 Juli 2017

General 1

25 Juni 2017

RIDING WEEK FINISHED

17 Juni 2017

De kids komen bijna!

07 Juni 2017

A week later
Roos

Actief sinds 30 Sept. 2016
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 4773

Voorgaande reizen:

30 September 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: