Duurde ff :) - Reisverslag uit Bakersfield, Verenigde Staten van Roos Coenen - WaarBenJij.nu Duurde ff :) - Reisverslag uit Bakersfield, Verenigde Staten van Roos Coenen - WaarBenJij.nu

Duurde ff :)

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Roos

04 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Bakersfield

Sorry, het is heel druk hier.
Maar vandaag, eindelijk, een vrije dag. Ik ben lekker op kamp gebleven in plaats van weg te gaan. Zit alleen in staffhouse met alle WiFi en oude films te kijken. Het is de afgelopen weken erg druk geweest en dat heeft al Mn aandacht nodig gehad. Kan niet geloven dat ik hier al 10 weken ben, 10 weken is een lange tijd. Nog 13 dagen op kamp en dan kan het reizen beginnen! We hebben alles geboekt sn kan echt niet wachten om new york echt te zien en Miami te beleven. Ik ga 2 dagen alleen door Miami, en de rest met 2 vriendinnen. We hebben een duur hotel geboekt in dc, even bijkomen in een bubbelbad met een glaasje wijn, een hostel in new york en een heel gaaf hostel in Miami. Mijn plan was om in plaats van 2 dagen alleen te reizen in Miami een auto te huren en terug te rijden naar new york maar helaas wilde geen enkele company een auto aan mij verhuren, balen, dan maar op Miami beach liggen voor een dag of 2 ! De laatste 2 sessies zijn druk geweest. Sessie 3 hebben we met meer kinderen en minder counselors moeten doen en dat is buitengewoon goed verlopen, al zeg ik het zelf. In de barn is t allemaal doorgegaan en je ziet elk paard moeiier worden met de dag, en ook de barn staff. De dagen worden wel korter en je bent blij als er weer een uur op zit.
Midden sessie 2 gebeurde er iets naars met mijn project pony, zippy kreeg een soort van aanval waardoor hij bijna overleed. Gelukkig merkte we het snel en was de dierenarts er met 3 uurtjes. Hij moest mee in de trailer en we hadden niet verwacht dat hij t zou redden. Ik was erg verdrietig en had de hoop verloren. Na een slechte nacht in de opvang daar kregen we een bericht dat hij t beter deed dan dat iedereen verwachtte. Maakte mij iets blijer maar nog zei dat niks. Na een week niks te hebben gehoord kreeg ik een Morning van Alice te horen dat ie terug zou komen! Ik was zo blij!! Maarja, ik had geen project pony meer, balen. Dacht ik. Ik vroeg Alice wie ik kon rijden during mijn project pony Hour and dat was pepper. Onze eerste rit was niet de beste want hij was erg eigenwijs. Toen ik hem terug bracht vroeg Alice hoe die was en ik zei ja wel goed, alleen erg eigenwijs. Toen zei ze , mooi kan je daar aan werken. Chill, nieuw project. Die week was erg druk and kut. Kind viel van t paard af in mijn les, ambulance, ziekenhuis, heerlijk weer.
Maar goed, sessie 2 kwam eindelijk tot een eind en ik was blij, switch weekend, dat betekend uitgebreid eten, zonder kinderen met frisdrank. Ja, we drinken alleen water hier, elke dag water! Sessie 3 begon , en is nu tot een einde gekomen, heerlijk. De dagen vliegen voorbij en we hebben vandaag ge horen gekregen waar je naar toe verhuist. Tot ons grote verdriet sluiten ze seneca, de beste unit van allemaal. Ik heb 6 weken in seneca cabin 5 geleefd met abi en het was een feestje. Nu moet ik al mn spullen pakken en verhuizen naar Sioux 4, waar ik de laatste week zonder kinderen heb geleefd, jammer maar ook wel chill, naast de barn en zonder kinderen komende week. Maar sat betekend dat ik al mijn bende moet gaan opruimen, en het is een bende in mijn cabin, my god. Maar oke, heb een vrije dag dus kan her gaan opruimen.

Nogmaals sorry dat ik niks heb geschreven , maar se vrije uren die ik had wilde ik besteden aan een power nap of even bellen met de bewoonde wereld. Vrienden, ik zie jullie over 28 dagen!!!! ❤️

  • 05 Augustus 2017 - 09:36

    Marielle:

    Nou Roos, je maakt zo wel van allen mee, van leuke dingen tot minder leuke dingen, Zo doe je wel onwijs veel levenservaring op, geniet nog van je laatste maandje,
    liefs uit Berlicum

  • 05 Augustus 2017 - 10:23

    Anke:

    Nog maar 27 dagen!!!
    Cant want to see you

  • 05 Augustus 2017 - 12:14

    Pia Roovers:

    hai roos, heel leuk om alles te lezen, weet nu ee beetje wat je doet en beleeft,leuke en ook minder leuke dinge.nogeven en we zien je weer ,nog een fijne vakantie en tot spoedig,dikke kus omi.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Bakersfield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2017

Duurde ff :)

07 Juli 2017

General 1

25 Juni 2017

RIDING WEEK FINISHED

17 Juni 2017

De kids komen bijna!

07 Juni 2017

A week later
Roos

Actief sinds 30 Sept. 2016
Verslag gelezen: 714
Totaal aantal bezoekers 4768

Voorgaande reizen:

30 September 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: