De kids komen bijna! - Reisverslag uit Wirth, Verenigde Staten van Roos Coenen - WaarBenJij.nu De kids komen bijna! - Reisverslag uit Wirth, Verenigde Staten van Roos Coenen - WaarBenJij.nu

De kids komen bijna!

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Roos

17 Juni 2017 | Verenigde Staten, Wirth

Zo , weer even tijd om te sxhrijven. Nja tijd. Dat is er niet echt. Je bent elke minuut van de dag bezig met iets, wandelen van plaats naar plaats, weeer een nieuwe opdracht doen. Elke avond is volgestampt waardoor je niet echt de slaap krijgt die je verdiend. Ik ben natuurlijk riding staff, dat betekend dat ik elke ochtend Morning barn heb en dat begint meestal om 7 uur in de ochtend. Lekker vroeg. Maar daardoor is je dag zoveel langer. Gisteren kreeg ik te horen naar welke unit ik ga verhuizen. Ik ga zegmaar van de cabin naast de stal naar de cabin boven op de berg wat ongeveer 10 min lopen is, yaay! Oké genoeg geklaagd.
Al bij al is het een gezellige boel en heb al een hoop vrienden gemaakt. Ga ook met een groepje rondreizen en gaan dat binnenkort helemaal uitstippelen. De kinderen komen morgen ochtend aan en wij moesten vandaag voor 8 uur de cabin uit zijn waar je nu in zit. Het is hier nu 8.14.
De laatste dagen zijn regenachtig en we hebben al 2 thunderstorms gehad, wel fun want het gaat hier echt veel harder aan toe dan in Nederland. En het is zoveel beter dan de zon!
Ik heb mijn rooster gekregen voor de eerste ridingweek en die start maandag, echt onwijs leuk en relaxed rooster. Ookal is riding week niet relaxed maar onwijs stressvol zeggen ze Hahah lol
Ik begin met barncover en dan betekend dat ik help met de paarden verzamelen die de instructrices nodig hebben en dat soort dingen.
Het tweede uur geef ik les in ring 2 Cherokee, die kinderen zijn ongeveer 10-11-12, dacht ik.
Daarna een uurtje vrij
Na de lunch ga ik On trail, op buitenrit, met de kids
Het 5e uur ben ik een asisitent van een andere riding stad die les aan het heven is, zodat we er samen voor kunnen zorgen dat de lessen soepel en snel verlopen
En als laatste sluit iedereen af met evening barn, dat is gewoon de barn afsluiten zoals elke dag.
Het is weer tijd om te gaan! Mazzzellll

  • 17 Juni 2017 - 23:52

    Anke :

    Jeetje liefje,

    Het is hard werken daar!!
    Maar als er een ding is wat jij goed kan, is dat hard werken!!
    Succes met de kindjes en het lopen van cabin naar barn, het zal een drukke dolle boel worden! Ben benieuwd naar je volgende verhaal! Ik hoop dat de kids je plezier en energie gaan geven, daar doe je het tenslotte voor!!
    Dikke kusssssss

  • 18 Juni 2017 - 19:50

    Ellen:

    Ha Roos,

    Wat leuk om je zo te volgen!
    Hard werken daar jo!

    Heel veel succes en ben benieuwd naar je volgende verslag!

  • 21 Juni 2017 - 10:11

    Marielle:

    Hee Roos weer een superleuk verslag, ik blijf je volgen, je moet hard werken,maar ik hoop en denk te lezen dat het wel héél erg leuk is! Veel plezier met de kinderen en je nieuwe vrienden, groetjes uit brabant.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Wirth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2017

Duurde ff :)

07 Juli 2017

General 1

25 Juni 2017

RIDING WEEK FINISHED

17 Juni 2017

De kids komen bijna!

07 Juni 2017

A week later
Roos

Actief sinds 30 Sept. 2016
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 4777

Voorgaande reizen:

30 September 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: