RIDING WEEK FINISHED - Reisverslag uit Wirth, Verenigde Staten van Roos Coenen - WaarBenJij.nu RIDING WEEK FINISHED - Reisverslag uit Wirth, Verenigde Staten van Roos Coenen - WaarBenJij.nu

RIDING WEEK FINISHED

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Roos

25 Juni 2017 | Verenigde Staten, Wirth

Zaterdag 24 juni 20.07

Zo, riding week zit erop. Op naar first week of general !

Riding week is een weekje waarin de kinderen continu in de barn zijn. Rijden, trail, in de rivier, stable management. Heerlijke stressvolle week maar het is goed verlopen. Donderdag was mijn vrije dag en ik heb genoten. Morgen ( zondag ) komen er ongeveer 170 kinderen naar kamp dus wordt het weer lekker druk! Vanochtend zijn zo'n 50 kinderen van de 100 naar huis gegaan en de sfeer zit er goed in. We hadden een super uitgebreid dinner met SPARERIBS, mozzarella sticks en SODAAAAA! Af en toe mis je die suikers wel in de frisdranken, iedereen keek er daarom ook onwijs naar uit en de sfeer was op en top. Als kers op de taart hadden we brownies met ijs. Heerlijk.
Ik ben vandaag verhuist van choctaw ( 14/15 ) naar seneca ( 10/11/12 ). Veel beter. Bedje is helemaal opgemaakt en ben klaar om er zo snel mogelijk in te springen. About that, last night , was , CRAZY. Het stormde , zo fucking hard!!! Niet normaal. Zodra de storm begon zag je langzaam iedereen wakker worden want het was echt heftig. Op en gegeven moment val je wel weer in slaap maar toen werd ik weer wakker, guess What, de regen waaide in onze cabin. Ik was zeikes nat en zo was mijn bed. Verschrikkelijk, koud nat, je kent het, slaapt niet lekker. Maargoed, het was donker en je wilde de mensen niet weer wakker maken dus je sliep gewoon verder onder je koude natte deken. Gelukkig was ik niet de enige maar het was niet fijn.

About general week, general week is een sessie van 2 weken waarin de kinderen 2 weken lang allerlei activiteiten doen in en rondom de barn. Ook doen ze arts and crafts, drama, dance, performance, pool etc. Mijn schedule ziet er Opzich heerlijk uit, behalve het feit dat mijn uurtje vrij in de ochtend is.
6.30 wekker
7.15 Morning barn ( paarden vangen, eten geven, poetsen etc)
8.30 ontbijt
9.30 uur off
10.20 trail
11.30 teaching ring 1 sioux ( 12/13) beginners, yaay☹️
12.30 LUNCH

  • 25 Juni 2017 - 09:18

    Marielle:

    Hee Roos,
    Dat is weer een mooi verslag, het Engels begint al door te klinken in je Nederlands. Volgende verslag wordt zeker in het Engels?
    Ik geniet hier mee en krijg spontaan zin om op kamp te komen :)
    Veel plezier nog

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Wirth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2017

Duurde ff :)

07 Juli 2017

General 1

25 Juni 2017

RIDING WEEK FINISHED

17 Juni 2017

De kids komen bijna!

07 Juni 2017

A week later
Roos

Actief sinds 30 Sept. 2016
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 4775

Voorgaande reizen:

30 September 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: